Prijeđi na sadržaj

Quarto de casal com banheiro, Wi-Fi, AR e TV.

Privatna soba u: bed and breakfast; domaćin je Thierry
2 gosta1 spavaća soba1 krevet1 privatna kupaonica
Posebne mjere za čistoću
Ovaj se domaćin obvezao na Airbnbove posebne mjere za čistoću od pet koraka.
Samostalni dolazak
U smještaj će vas uvesti vratar.
Iskusan domaćin
Thierry ima recenzije (ukupno 838) za druge smještaje.
Uvjeti otkazivanja
Unesite datume putovanja kako bi se prikazale pojedinosti o otkazivanju za ovaj smještaj.
Kućni red
Domaćin ne dozvoljava dolazak s kućnim ljubimcima, organiziranje zabava ni pušenje.
Bem vindo a Pousada Hostel Fortaleza4u!

Temos uma ótima localização que seja para turismo como quem vem a trabalho, temos praia, bar e restaurante perto.

Parceria com agencia de passeio, eles vem na porta da pousada buscar você!

O quarto tem uma cama de casal com banheiro privado, AR, TV e Wi-Fi para seu melhor conforto.

Temos recepção 24h com um atendimento excepcional!

Venha curtir Fortaleza em nossa pousada que você terá uma ótima experiencia!

Ate breve!

A equipe Fortaleza4u!

Prostor
A pousada é um lugar aconchegante, tem tudo que você precisa, com uma equipe muito simpática!
Bem vindo a Pousada Hostel Fortaleza4u!

Temos uma ótima localização que seja para turismo como quem vem a trabalho, temos praia, bar e restaurante perto.

Parceria com agencia de passeio, eles vem na porta da pousada buscar você!

O quarto tem uma cama de casal com banheiro privado, AR, TV e Wi-Fi para seu melhor conforto.

Temos recepção 24h com um atendimento excepcional…
pročitajte više

Raspored spavanja

Spavaća soba 1
1 bračni krevet (1,4x2)

Sadržaji

Wi-Fi
Kuhinja
Sušilo za kosu
Glačalo
Perilica
Klima-uređaj
TV
Vješalice
Osnovna oprema
Detektor dima
4,33(3 recenzije)
Dolazak
Unesite datum
Odlazak
Unesite datum

4,33 od 5 zvjezdica u 3 recenzije/a

Čistoća
Preciznost
Komunikacija
Lokacija
Dolazak
Vrijednost

Lokacija

Fortaleza, Ceará, Brazil

O bairro da Pousada e muito bem localizado, Restaurante s/peso ao lado, Coco bambu quase em frente da pousada, tem mercado perto, bar e pub ao lado também.
Sem falar da praia! A beira mar esta a 7 min caminhando.
Pra quem vem a trabalho vc estada um lugar muito bem centralizado da cidade.
O bairro da Pousada e muito bem localizado, Restaurante s/peso ao lado, Coco bambu quase em frente da pousada, tem mercado perto, bar e pub ao lado também.
Sem falar da praia! A beira mar esta a 7 min cami…

Domaćin je Thierry

Član od lipanj 2015.
  • 841 recenzija
  • Identitet je verificiran
Eu sou Francês, morei na França, Espanha e na Inglaterra, então falo 4 línguas. Adoro viajar, quando morava em Londres eu aproveitei viajar bastante pra europa antes de vir morar no Brasil, agora pouco a pouco vou conhecer meu novo continente, América do Sul! Si vc quer dicas de viajem sem problema ;-) Adoro queijo e vinho como bom Francês! rsrs E uma praia com cerveja bem gelada sempre e bem vinda! Curto minha vida no máximo que puder pra no me arrepender mais tarde, temos so uma vida então, melhor curtir!!
Eu sou Francês, morei na França, Espanha e na Inglaterra, então falo 4 línguas. Adoro viajar, quando morava em Londres eu aproveitei viajar bastante pra europa antes de vir morar n…
Tijekom boravka
Nosso equipe esta 24h disponível pra qualquer duvida que vc tem, recepção 24h, qualquer duvida durante a estadia e so se apresentar na recepção.
  • Jezici: English, Français, Italiano, Português, Español
  • Stopa odgovora: 100%
  • Vrijeme odgovora: u roku od sat vremena
Kako bi vaš novac bio siguran, nikad ne obavljate novčane transakcije niti komunicirajte izvan Airbnbove stranice ili aplikacije.

Što morate znati

Kućni red
Dolazak: Nakon 14:00
Odlazak: 11:00
Samostalni dolazak (osoblje zaposleno u objektu)
Zabranjeno pušenje
Ne primaju se kućni ljubimci
Zabave i događaji zabranjeni
Zdravlje i sigurnost
Obveza pridržavanja Airbnbovih posebnih mjera za čistoću. Saznajte više
Treba se pridržavati Airbnbovih smjernica za održavanje fizičkog razmaka i drugih pravila koja se odnose na COVID-19
Sigurnosna kamera / uređaj za snimanje Saznajte više
Detektor ugljikovog monoksida
Detektor dima
Uvjeti otkazivanja